Természetesen folytatni fogom az élménybeszámolót a Dubai esküvőkről, hiszen még oly sok hátra van! De! Előbb egy kicsit személyesebb, nem annyira munka szagú élmény.

....persze valahol ez is kapcsolódik Dubaihoz.... hiszen egy számomra nagyon kedves barátról van szó, akit még Dubaiban ismertem meg a kezdet kezdetén.... mikor még angolul sem nagyon beszéltem, mikor elveszett voltam, s minden oly idegen volt. Ő ott volt nekem és segített és mellettem állt, mikor elkeseredtem, öntötte belém a lelket. Mindig megnyugtató volt a hangja, és a jóság sugárzott belőle. Ez a kapcsolat azóta is tart és soha nem felejtem el, hogy mennyit jelentett barátsága nekem akkor.

Ez a kedves barát, kinek neve is van: Sara, meglátogatott minket egy hétvégére Dániából. S igaz, kicsit hűvöskés volt az idő, én is kicsit fáradtkás voltam a pocaklakó miatt - nem ment már úgy a hegymászás :P - mégis, nagyon kellemes  időt töltöttünk együtt!

Először is, elmentünk a Terror házába.... egy kis magyar történelem ismertetése gyanánt.... vidáman mentünk be, sokkos állapotban jöttünk ki.... igazság szerint még nekem is teljesen új volt az élmény, mivel előtte nem voltam ott. 

 Az épület kívülről is kissé dermesztő 

 Még felhőtlenül jókedvűen :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 No meg ott volt a kihagyhatatlan Zöld Teknős Teaház! Biztos vagyok benne, hogy sokan ismeritek, akinek még nincs tapasztalata a helyről, kérem pótolja mihamarabb! :) persze csak ha szereti a teát! Sara is nagyon élvezte, valamilyen kellemes lágy vaníliás teát választott, én bevállaltam egy chili-csokisat, hmmmmah isteni volt, Dailon - az ő szavaival élve - valamilyen unalmas teát ivott :D Mindenesetre kellemesen visszarázott minket a jelenbe a múlt megrázó képsorai - tárgyai után.

 

 

 

 

 A Várnegyedet sem hagyhattuk ki, hiszen közel is van, s úgy vélem egy turistának mindenképpen látnia kell! Továbbá kellemes hangulata van a környéknek, s jó ismét repülni egyet az időben. Bár eléggé csilis volt az idő, mégis kellemeset kirándultunk!

 

 

 

 

 

Legközelebb megosztom veletek csodás élményeimet az indiai esküvőkről!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kristinaweiss.blog.hu/api/trackback/id/tr82695102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása