in the city

2011.04.09. 20:57

 Így, hogy már közeledik az idő, mikor karunkban tarthatjuk kicsi lányunk, már kissé lassabban és talán kevesebbet is mozgom, de mozognom viszont mindenképp kell, igénylem is és jól is esik, bár ez az idétlen  pingvin mozgás engem sem került el, ha már fáradok. Arról persze senki nem papol, nogy miért mennek úgy a terhes nők mint a pingvinek.... hát nem én fogom elkezdeni :P

nah de Dailon hozta magával az "új játékát" így én rosszalkodhattam az ő kevésbé feltűnő, kicsi de erős kamerájával. Valljuk be sokkal egyszerűbb volt észrevétlen maradni az utca embere előtt, mint az én jól megnőtt nikonommal :)

Feltöltök nektek pár képet, amit a mai barangolás alatt készítettem, de előbb nézzétek meg családunk nagy bébijét, milyen tökéletes modellem volt vakus játékaimhoz:

 

 

Aztán meg persze Dailon sem úszta meg..... :)

ez a macska már nagyon régi, és régóta meg is akartam örökíteni, ma jött el a pillanat ... :) ...pedig nem is vagyok oda a macskákért...

ennek a néninek a szeme számomra olyan sokmindent mondd....

A bejegyzés trackback címe:

https://kristinaweiss.blog.hu/api/trackback/id/tr552812898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása