Biztos sokan tudjátok, hogy nyitottam egy Flabélos szalont, ahova nagyon sok remek ember jár formálódni, karcsúsodni. Egyikőjüktől hallottam ezt a Neera kúrát. Alapjában véve ez egy tisztító kúra, s nem utolsó sorban a fogyáshoz is hozzá segít. Mivel én még sosem csináltam ilyesmit, úgy érzem 30 éves testemre ráfér már egy jó kis tisztítás. Nem fogom magamat naponta méregetni, az elején meg a végén. Majd megosztom veletek kilókban nézve mennyitől sikerül megszabadulnom. Valójában jobban érdekel ez a tisztító része a dolognak, állítólag lehet érezni ahogy megindul a folyamat, s ahogyan egyre jobban és jobban érezzük magunkat! Megpróbálok írni minden nap egy kevéskét, hogy hogyan alakulnak a dolgok. Azt mondják az első fele a rázós, a második 5 nap már a jobbik fele. Most az eslő napnál tartok, eljutottam oda, hogy már ittam egy pohárkával a Neera szirupos, citromos, borsos üdítőből. Szerintem nem vészes az íze, sőt! Bár lehet a kúra végén ezt másképp fogom gondolni :D A nyelvemet is fotózom, mivel állítólag itt lehet látni a legjobban a folyamatot. A végén megosztok veletek egy tíz képből álló sorozatot erről is. Feltéve ha meg bírom csinálni a kúrát. Megittam a lötyit, éhségem úgy nagyjából elmúlt, de azért nem úgy mint amikor jól bereggelizik az ember. Egyenlőre ennyi, aki úgy gondolja, tartson velem ezen a rövidke kis utazáson!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kristinaweiss.blog.hu/api/trackback/id/tr475044640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása