Neera kúra - 3. nap

2013.01.28. 19:00

Na, a mai nap már egész elviselhető volt. Még mindig éhes vagyok, vannak mélypontok, de összességében hál Isten, nekem nem ez a nap volt a holtpont. Azért az durva, hogy ha nagyon mar az éhség iszom egy frissen facsart narancslevet és már eltelít. Vannak cuccok, amit már most nem kívánok, és előtte aktívan fogyasztottam, de a húsleves gondolata még mindig erősen kísért! :D Szerintem ez lesz az első étel amit elkészítek majd magamnak. A vendégem, akitől ezt a kúrát hallottam, listát vezetett a kúra alatt mindarról amit majd enni fog :)) hát.... én sem teszek máskép :))
A nyelvemen egyébként komolyabb változás nincs tegnap óta, még mindig csúnya fehér. 
Szédülést, gyengeséget nem tapasztalok, bár sokat is iszom. Tartom a 3l vizet a 2l Neera mellé. Fejfásom és gyengségem sincs. 
Egyébként nekem sokkal könnyebb, hogy ma melóztam és nem volt annyi időm azon gondolkozni, hogy éhes vagyok. Reggeleket imádom, akkor egyáltalán nem gyötör az éhség s úgy látom, hogy már most fogytam egy kicsit. Még akkor is, ha ez másodlagos dolog most nekem, azért örültem neki :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kristinaweiss.blog.hu/api/trackback/id/tr695049712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása