Neera kúra - 4. nap

2013.01.29. 20:51

Ez a nap is megvan, mondhatom könnyebb volt mint az eddigi. A nyelvem sem olyan fehér már. Estére fura, de energiám lett. Hazaértem munkából és még teljesen friss voltam, máskor arra várok csak, hogy beessek az ajtón. 
Viszont az ízek rettentően hiányoznak mostmár. szóval olyan ez mint egy mérleg. csökken az éhségérzet de növekszik az ízek utáni hiány. Egyébként a legnehezebb időszak most is a délután ebéd körüli idő és a vacsora idő. Igen, az este a durva. Főleg, hogy kicsit el vagyok telve erre az időszakra már a Neerával, és megcsinálni a következő adagot, kicsit elkeserítő. Viszont tapasztalat, hogy reggelre eltűnik ez a kellemetlen érzés. Sőt! Majdhogynem jól esik az első adag Neera. Behűtve egyébként sokkal jobb! - ezt már lehet hogy írtam - Szóval azért az éjjelek és a reggelek a legjobbak. Egyébként előző éjjel kb. fél óránként jártam pisilni... nah ez egy kicsit megrémisztett, hogy hogy fog menni a következő nap, főleg, hogy kicsit furán is éreztem magam, de hála az égnek 1-2 órán belül elmúlt. Nagyon várom a holnapi nap végét, mert akkor túl leszek a félidőn, úgy érzem, akkor már könnyebb lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://kristinaweiss.blog.hu/api/trackback/id/tr545051850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása