Neera kúra - 6. nap

2013.01.31. 18:50

Hát hála az égnek a tegnapi nap elmúlt és vele az a borzasztó rossz kedv is. Szerintem nekem az volt a holtpont, valahogy máshogy működök mint mások :D A mai nap ismét nagyo jó volt ahhoz képest, hogy böjtölök :) Az ízek persze még mindig piszkosul hiányoznak, de ez szerintem igy is marad végig. Ma pizzát ettek mellettem. ÚÚÚú az az illat!!! :) Bár azt mondják, hogy a káros kajákat nem fogja kívánni a szervezet, érdekes, erre rendkívűl kíváncsi vagyok, mert úgy érzem hogy most BÁRMIT meg tudnék enni. Egy sajtos hamburger simán lecsúszna!! Annyira kétlem, hogy ez az érzés képes lenne elmúlni :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kristinaweiss.blog.hu/api/trackback/id/tr225055376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása