Utórengés - Neera kúra

2013.04.03. 12:40

Már talán 2 hónap is eltelt a Neeram után. Örömmel jelentem, bár tovább nem fogytam, de a súlyomat tartom. Persze odafigyelek mit eszem. 

Két lényeges dolog alapvetően megváltozott, aminek nagyon örülök. Előtte nem nagyon ittam vizet. nem szerettem, márpedig az ivás fontos. megittam én a 2-2,5 literemet, de mindig gond volt, hogy találjak olyat, ami nincs tömve cukorral. Most már tul képp csak a vizet kívánom. és simán megy a napi 3-4 liter. 

A másik dolog aminek végtelenül örülök, hogy teljes mértékben megtaláltam az edzésben az örömöt. Olyannyira, hogy heti 3 helyett heti 6szor edzem. nem nehéz reggel felkelni és nem azért megyek mert kell, hogy jól nézzen ki az ember, hanem mert élvezem, alig várom hogy mehessek. Sosem voltam rest menni és csinálni, de nem mondom, hogy mindig volt kedvem hozzá.... Jelenleg ez a kedvenc időtöltésem :) Fanatikusnak hangozhat, de ez engem nagyon boldoggá tesz. Heti egy pihenő napot tartok, mert úgy hiszem annyi kell, de elég nehezen élem meg. 

Szóval így hosszú távon is azt kell, hogy mondjam, hogy megérte!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kristinaweiss.blog.hu/api/trackback/id/tr315190510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása