In love

2011.08.16. 18:32

 Még mindig elmélkedem azon, hogy hogy válhat a szülés a legszebb  emlékké??? :D Persze én is szeretnék majd egy kistestvért Mei-Zhennek, na de én elhatároztam, hogy időzített császárral szeretnék szülni. .... vagyis fájdalom ...ööö nagyobb fájdalom nélkül :D én még igenis emlékszem hogy húúúú de fájós volt... nem is értem, hogy hogy lehetnek ilyenek a hormonok, hogy képesek elfeledtetni az emberrel. Ezért is határoztam el, hogy most, amíg még emlékszem, a következő poronty hogyan is érkezzen :))

A másik dolog, amiben szerintem valamelyest csal az agyunk és megmásítja a múltat: minden anyuka úgy emlékszik, hogy már a kezdettől fogva szerelmes volt gyerekébe. valahogy én úgy érzem, hogy útközben, persze nagyon gyorsan leszünk szerlemesek. ez egy folyamat. És nem tudom, meddig fogok Mei-Zhen születésére emlékezni úgy ahogy volt. .... még szerencse, hogy leírtam/leírom :) Amikor őt először megláttam, olyan hihetetlen volt. Ezernyi érzelem cikázott bennem, nem is lehet egy szóval leírni, hogy mit érzett az ember. Azt tudom, hogy valaki olyannal találkoztam, akit már nagyon rég vártam és örülök, hogy végre megismerhetem! Éreztem, hogy elindul az életem teljesen új szakasza. Reggel örültem, mikor felébredtem, s jöttek, hogy lehet elhozni a babákat. Örültem, hogy vele lehetek, hogy minden nap többet és többet tudhatok meg róla, s örültem, hogy láthatom őt és az egész nem csak egy álom. De hogy mikor lettem "szerelmes"? Nem is tudom, ez egy folyamat és talán minden nap egyre erősebb, talán soha nem is áll meg. S ez az, ami a múltat is úgy átalakítja, hogy mintha mindig is ismertük volna őt, mindig is tudtuk volna hogy ki ő, olyan kapcsot erősítenek a mindennapok, mely teljesen széttörhetetlenné válik.

néhány kép arról, hogy mennyit nőttünk:

A bejegyzés trackback címe:

https://kristinaweiss.blog.hu/api/trackback/id/tr823158483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása