Neera kúra - 8. nap

2013.02.02. 21:09

Nah, megvan ez a nap is! Húúúú nagyon hiányzik a sós íz. Már nagyon tervezgetem, hogy hogy és mit fogok enni hamarosan :)) Kicsit féltem a mai naptól, mivel hétvége van, itton vagyok és nem volt semmi komolyabb program mára. Ahhoz képest egész jól ment. Reggel - már eljutottam idáig - én csináltam reggelit a családnak: bacon + tojásrántotta. Közben iszogattam a Neerámat, és imeglepően jól esett a bacon illata. Nem éreztem magam rosszul egyáltalán! Átmentem a nagyihoz is, ő épp végzett az almásrétes sütésével, na akkor és ott komoly kínzást éreztem. Aztán vettem egy igazi mély lélegzetet közel a pitéhez, majd megittam egy pohár Neerát :D Az esték a legnehezebbek azthiszem, ekkor hiányoznak a legjobban az ízek. Fogalmam sincs amúgy mennyit fogyhattam, de azért látom magamon. A bőröm olyan sima lett minta babapopsi :) A nyelvemet már nem fotózom, mert nem láttam annyira radikális változást, amit érdemes lenne publikálni. Már csak 2 nap. Roppant türelmetlen vagyok!!! Bár sajnos akúra végén még le kell vezetni, de akkor is!: egyre közelebb vagyok, amikor ehetek egy kellemes meleg, jó ízű levest! A mekis hamburgerben bizonytalan vagyok, de lehet hogy csak azért, mert tele van a pocakom a vacsorámmal, ami egy nagy pohár frissen facsart narancs lé volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kristinaweiss.blog.hu/api/trackback/id/tr85059284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neera 2013.02.03. 10:57:57

Szia Kriszti!

Most találtam rá a blogodra, ami nagy segítség, mert holnap szeretném elkezdeni a neera kúrát. Természetesen alaposan utána olvastam, mégis jó olyan tapasztalatot látni ami éppen most aktuális. A neera honlapon található hozzászólások szinte hihetetlenül pozitívak, a te reakcióid valahogy emberközelibbek. :)

Weiss Krátki Krisztina 2013.02.03. 11:01:53

Örülök, hogy segíthettem! Kitartást kívánok a kúrához! Az 5. naptól már gyerekjáték lesz, addig kell kibírni! :)
süti beállítások módosítása