Neera kúra - 9. nap

2013.02.03. 21:38

Szuper, mára használhatom azt a szót, hogy könnyű. Ez egy könnyű nap volt! Mármint ami az éhséget illeti. Már a végén a Neerát is alig bírtam mind elfogyasztani. Egyetlen egy kritikus pont volt, amikor az Ikeánál rajtam kívül a család megebédelt. Sültkrumpli, húsgombóc áfonyaszósszal, lazac párolt zöldségekkel. Nah, azért az ott durva volt! Bár el is mehettem volna addig nézelődni, de nem tettem. Szeretem érezni az illatokat, hamár az ízeket nem lehet. De ez az eset..... azthiszem kissé túlbecsültem magam :D , mert nagyon megkínzott. 

Ezt leszámítva amúgy tényleg könnyű nap volt. Az Auchant úgy szeltem végig, mintha 3 hambi figylne a hasamba. Nem éreztem túl nagy szenvedést. Mondhatni semmit. Valószínűleg azért , mert benyomtam majd egy liter frissen facsart narancslevet :) A gyerek pogácsájába, amit útközben csemegézett, azért beledugtam az orrom :) Este csináltam sült virslit vacsira a többieknek. Ott egy kicsit görbült a szám, de tényleg csak az ízek hiánya miatt, szenvedést nem éreztem. Megszagoltam azt is, ennyi elég is volt :D

Még a holnapi nap és kész!

A bejegyzés trackback címe:

https://kristinaweiss.blog.hu/api/trackback/id/tr425061272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása