Ketten a flu ellen

2011.02.06. 16:35

 Ahhh Dubait ígértem nektek... de ez most nem fog menni, vááárjatok csak szépen. ....ah nem mintha élvezném, hogy szivatom a népet. Átkozott influenza!!!!! Fujj de úúúúútálom!! szóval most próbálok túlélni. Dailonnal kezdődött (drága férjem). Pedig ő sosem beteg! Haha.. nem szokta a magyar légkört :P Szóval ágynak dőlt.. ápoltam is lelkesen, és úgy sajnáltam is szegénykémet. Aztán ágynak dőltem én is. Mondjuk hogy szerencsés vagyok, pénteken kezdödött, akkor azt hittem meghalok. Szombaton méginkább, hidegrázás, láz, a hátam úgy fájt, hogy nem tudtam mit kezdeni magammal, sehogy sem volt jo, és a kis pocaklakó rugdosgatott belülről, összeszorult a szívem, úgy sajnáltam szegénykémet! Azt nem is értem, hogy az ember agya hova vész ilyenkor.... annyira baromságokat lehet álmodni. egész éjjel html kódokat láttam :D de ma már - még ágyban ugyan- de meg tudtam érinteni a laptopomat, es pötyögni egy kicsit. Elvonási tünetek kerülgettek már amúgy is :D 

Szóval túlélöben, de el nem tudom mondani mennyire de jajj mennyire uuuutáltam az elmult két napot!!

ÓÓÓ pedig milyen szép idő volt ma! Már megint tavasz van :) A mangalica fesztiválra akartunk menni, no sebaj, majd jövőre :D

Most búcsúzom. Kép sincs. A betegség megvonásokkal jár :P

A bejegyzés trackback címe:

https://kristinaweiss.blog.hu/api/trackback/id/tr592642356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása